Кошик
2081 відгук
promo_banner
+380 (96) 602-54-45
вулиця Ушинського 4, Київ, Україна
Інтернет-магазин "Простор"
Залишити відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно з статтею 9 - го закону « Обез прав споживача», товар без дефектів може бути обмінений або повернений до магазину з дня продажу за умови збереження товарного виду купленого товару, пакування: -товар не був в уживанні і не має слідів відношення - подряпин,колів, потертостей і т.п. -товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка - Збережені всі ярлики і заводська маркування -товар зберігає товарний вигляд і свої марнотратні властивості. Процедура повернута товару потрібної якості: - Зателефонуйте на номер і повідомте про намір повернути оплачений товар; - відправте нам товар перевізником, оплачуючи його послуги; - Повідомте No декларації надісланої посилки і No банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; - Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умову повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів Процедура повернення продукту Ненадійної якості: - Зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар - Повідомте No декларації надісланої посилки і No банківської карти для повернення коштів - Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або комісії не переклад грошей відбуваються за наш рахунок. Обмін і повернення товару здійснюється через нову пошту або будь - який інший перевізник. Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту або на грошовий переклад у відділ логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки на відділ логістичних служб продавцем Ми покриваємо витрати доставки лише тоді, коли товар був невідповідним. Якщо ви купуєте товари, які вам потрібні, то все, що вам потрібно, — це покупець. До всіх питань ви можете звернутися за номерами, показаними у контактах з компанією.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner